Historia Oral al Vila de Gràcia

Dijous al matí alguns alumnes de 4t d’ESO i en Jeremy Batista de 3r d’ESO, amb l’ajut de l’experta en memòria oral, Laura Benadiba, i un membre de l’arxiu del districte de Gràcia, han estat preparant unes preguntes per a un avi de l’associació de joves gitanos de Gràcia, a qui han entrevistat tot seguit. Tant el treball com l’experiència han estat molt enriquidors per ambdues parts.

Aquesta entrevista es projectarà el proper divendres 24 de gener a l’auditori de la Biblioteca Jaume Fuster, en una jornada de memòria oral que es farà de 10.00 a 13.00h. per a l’alumnat d’ESO dels centres de Gràcia.