3r d’ESO guanya el Picalletres

L’alumnat de 3r d’ESO durant el mes de febrer va assistir al concurs Picalletres. Des del divendres 3 d’abril van començar les emissions a TELEB del concurs Pica Lletres, al qual van participar diferents centres. Us fem arribar un document amb els horaris d’emissió dels programes. Cal que el consulteu per saber quin dia s’emetrà la vostra participació. Els programes s’emetran els divendres a les 20 h i es faran re emissions els dissabtes a les 13.30 h. Els programes que ja s’han emés els podeu consultar a la web EMISSIONS a TELE B.

Us volem comunicar també que l’alumnat de 3r d’ESO va arribar a la final i va guanyar el 1r premi, per tant, les últimes sessions seran importants i emocionants de veure.Enhorabona a tot l’alumnat de 3r d’ESO i al professorat de llengua catalana!”.

EMISSIÓ PICA LLETRES TELE B 2019 – 2020

El programa s’emet els divendres a les 20 h. A més es faran reemissions els dissabtes a les 13.30 h. Després de l’emissió de cada capítol es penjaran els programes a la pàgina web http://bdncom.alacarta.cat/picalletresbdn

PGM 1 – Divendres 3 d’abril

Institut Júlia Minguell A – Institut Badalona VII A