Treballem la creativitat

L’alumnat de 2n d’ESO del Vila està fent exercicis per desenvolupar la creativitat. La creativitat és una habilitat molt important que et permet trobar solucions davant dels reptes, esclarir temes, aconseguir l’èxit personal o empresarial… entre d’altres. A la matèria d’Educació Visual i Plàstica s’ha proposat un exercici en el que, en base a unes taques, s’havia de trobar una imatge que integrés la taca. Com podeu veure en els exemples els resultats han sigut molt interessants i mostren que aquest aspecte, la creativitat, no serà un problema pel nostre alumnat. Són genials!