S’acosta la Magic Line!

Aquest proper diumenge 25/02/2018 és la Magic Line (caminada de 10km ??organitzada per Sant Joan de Déu per ajudar les persones més vulnerables). Per segon any consecutiu, alumnat i famílies de 2n ESO hi participaran (a hores d’ara ja hi ha apuntades unes 40 persones).

L’hora de sortida és a les 10:00h del matí de la Plaça Espanya i cap a les 13:00h. s’arribarà a la plaça de la Catedral.

Durant aquesta setmana, del 19 al 23 de febrer, l’alumnat de 2n durà a terme algunes accions per a recollir diners per a l’Hospital (el repte que s’han proposat és 200€):

-dimarts 20 a les 11:30h.: venda de llimonada i biquinis.

-dijous 22: polseres.

-divendres 23 a les 13:50h.: fruita.

Us animem que participeu en les accions de recollida de diners i també a la caminada del dia 25 de febrer.

Les persones interessades en la caminada us podeu posar en contacte amb Coordinació Pedagògica i us hi inscriurem.

Per a més informació:

El dilluns, a més, els alumnes van sortir al carrer per donar a conèixer el projecte als pares de les Escoles de Primària.

Què és la Màgic Line? Perquè són aquests diners?

Quantes preguntes…..

Gràcies.