4t d’Eso comença a preparar esmorzars

La setmana passada l’alumnat de 4t d’Eso va començar a preparar esmorzars per l’alumnat de 1r i 2n d’Eso. En aquesta ocasió la seva idea era comptar també amb la col·laboració del professorat del Vila. Amb aquesta intenció van cuinar un pastís de formatge diversificant l’oferta (ja que, normalment, es centren molt en la xocolata) a més d’afegir begudes variades. Però, coses de la vida, l’oferta va resultar tan interessant a l’alumnat de 1r d’Eso que, en mitja hora, els van deixar sense existències obligant-los a improvisar un pla B per poder atendre la demanda de 2n d’Eso.

Com ja veieu això ha sigut un començament magnífic, ara veurem com continues les vendes al llarg del curs. Els desitgem molta sort!