Xerrada amb Marta Galán

El divendres 16 d’abril, la directora teatral Marta Galán, va venir a l’Espai la Fontana per fer una xerrada als alumnes del Batxillerat escènic del Vila de Gràcia. La Marta és la directora de l’espectacle Forasters vindran que vam poder veure fa uns dies al Teatre Lliure i ens va explicar com havia estat el procés de creació, la posada en escena i les reaccions del públic. Els alumnes van poder preguntar-li sobre diversos aspectes de l’espectacle i sobre el món professional del teatre. Aquesta activitat forma part del projecte Procés de creació que fa el Teatre Lliure conjuntament amb el Vila de Gràcia.