Setmana mundial del Cervell 2019

El dilluns 11 de març a les 9:30h, dins la Setmana Mundial del Cervell vindran a l’INS a fer una xerrada ‘Imatge del cervell en medicina. Evolució històrica’

La xerrada tindrà una durada d’una hora, versa sobre l’evolució històrica dels diferents tipus d’imatge que permeten veure l’estructura i funció del cervell i les seves aplicacions en el camp de la medicina i tot i que inicialment anava adreçada a l’alumnat de 2n de Batxillerat de la matèria de psicologia la resta d’alumnat també s’hi ha apuntat.

Investigadors: Alex Rovira i Cristina Auger, de la Secció de Neuroradiologia de la Unitat de Ressonància Magnètica del Servei de Radiologia de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron.

En aquest enllaç teniu més informació.