Festa de la Ciència 2019

Els alumnes Elizabeth Birch, Alba Santigosa i Sergi Vàzquez han participat a la Festa de la Ciència que s’ha celebrat el dissabte 26 d’octubre al Moll de la Fusta per presentar el seu projecte guanyador del Premi Dades Obertes 2019. En el seu projecte determinaven un índex de gentrificació per als barris de Barcelona a partir de datasets que publica l’ajuntament.
El programa Barcelona Ciència és la iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona per promoure el coneixement científic i implicar a la ciutadania en el seu progrés. Barcelona Ciència convida a tothom a participar i fer-se escoltar en el plantejament, els processos i els resultats de la recerca científica sota criteris com l’ètica, la transparència, la igualtat o l’accés obert al coneixement. Amb aquesta visió, la ciutat posa l’escenari on ciència i societat es troben per dialogar, comprendre’s i avançar plegats, un esforç comú per encarar els reptes locals i globals del segle XXI.