Àlbum de fotos de 1r de Batxillerat B

L’alumnat de 1r de Batxillerat B va gaudir de dues sessions de meditació amb l’ajut de la Cristina Accarino, instructora de meditació del Centre Kadampa. La primera sessió feta va generar força interès per part de l’alumnat al voltant de la meditació, la feina de la Cristina i el centre on treballa.

La segona sessió va coincidir amb la darrera classe d’Educació Física. En primer lloc, van fer un examen pràctic sobre el ioga que els va anar molt bé: van aprovar tots/es i els va sortir perfecte. En segon lloc, van portar a terme una pràctica de meditació fent un recull de les sensacions del present amb un test de l’estat d’ansietat i estrès abans i després d’embadalir.

Hem creat un àlbum de fotos de l’experiència. Hi ha imatges fantàstiques capturades per la professora Alba Marquina. També trobareu un vídeo que us hem penjat a continuació.