Comunicat sobre la vaga del 18 d’octubre

Benvolgudes famílies,

Davant la convocatòria de vaga general d’aquest divendres 18 d’octubre, us comuniquem que la majoria del professorat del centre, fent ús dels seus drets com a treballadors i treballadores, s’adherirà a la convocatòria. Els serveis mínims establerts pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies serviran per garantir l’acollida i atenció de l’alumnat que assisteixi al centre, però no es disposaran dels recursos humans necessaris per poder dur a terme l’activitat lectiva amb normalitat.
D’altra banda, en referència al servei de transport escolar, el Consell Comarcal de la Selva ens ha informat del següent: “Segons les previsions actuals, pel que fa al transport escolar de secundària no s’estableixen serveis mínims. Encara que la intenció del Consell Comarcal de la Selva és donar el servei a les rutes que gestiona, atesa la incertesa de no poder complir amb el 100% d’aquests serveis, és important que les famílies es responsabilitzin d’acompanyar l’alumne/a a la parada establerta i de tenir-ne cura fins que l’autobús arribi; o bé, que optin per utilitzar altres mitjans de transport.”

Restem a la vostra disposició per aclarir qualsevol dubte o consulta que tingueu sobre aquest tema.

Rebeu una cordial salutació,

Equip directiu
Institut Vidreres

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *