Notificació dies 16, 17 i 18 d’octubre de 2019

Els propers dies 16, 17 i 18 d’octubre hi ha convocada una vaga d’estudiants. La majoria dels alumnes d’ensenyaments post-obligatoris (Batxillerat i Cicles Formatius) han notificat a la direcció del centre, seguint el procediment establert, la seva intenció de secundar l’aturada. L’absència d’aquests dies quedarà justificada per als alumnes majors d’edat. En el cas d’alumnes menors d’edat, es requerirà el consentiment signat dels pares/mares/tutors/es legals, conforme aquests n’estaven assabentats i han autoritzat l’absència de l’alumne/a per tal d’exercir el seu dret a vaga. El full d’autorització es repartirà a l’alumnat el primer dia lectiu posterior a la vaga.

L’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO desenvoluparà l’activitat acadèmica seguint l’horari lectiu establert. El professorat no fa vaga els dies 16 i 17; per tant hi serà al centre i desenvoluparà la seva activitat docent.

Pel que fa al dia 18, data en què està prevista una aturada de caire més general, que pot afectar el professorat, el proper dijous es publicarà un comunicat al respecte a la portada d’aquesta pàgina web.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *