Castaween 2019

El dia 30 d’octubre celebrarem la III CASTAWEEN a l’institut Vidreres. La festa es durà a terme les dues últimes hores del dia. Després del segon pati, caldrà tornar a classe, els professors passaran llista.

CONCURS DE DISFRESSES: Tothom qui vulgui pot venir disfressat el dia de la CASTAWEEN. Si voleu participar en el concurs de disfresses, us haureu de fer una foto a la parada de la comissió de festes (entrada institut) durant el primer o segon pati. Les tres millors disfresses tindran un premi, i podran desfilar durant el lliurament de premis.

CASTANYADA: Aquí us demanem la vostra col·laboració. Necessitem que tots porteu un grapat de castanyes per poder torrar i menjar el dia de la festa. A l’aula trobareu una caixa on deixar les castanyes. El dia 30, els representants de la comissió de festes passaran a recollir i pesar les castanyes. La classe que hagi portat més castanyes podrà escollir la música del timbre de l’institut la tercera setmana de novembre.

HISTÒRIES DE POR: Si teniu ganes d’escoltar històries de por, us esperem a l’aula de tecno on explicarem històries que no us deixaran dormir. Us advertim, però, que les històries s’explicaran en una habitació fosca on us esperen experiències que us faran perdre el son. Us atreviu a viure l’experiència?

CASTAWEEN WORKSHOPS: Pel pati, el bar i l’entrada de l’institut, hi trobareu racons on podreu realitzar activitats diverses: tallers de maquillatge, jocs d’enginy i agilitat, taller de cuina, trick or treat, concursos fantasmagòrics, experiments, etc. Prepareu-vos per practicar el vostre anglès, perquè en alguns dels tallers l’haureu de posar en pràctica. Si participeu en aquestes activitats podreu obtenir una entrada per la Castaween experience (Passatge del terror). CASTAWEEN EXPERIENCE (PASSATGE DEL TERROR): Us hem preparat un túnel del terror que esperem que us faci passar la pitjor experiència de la vostra vida. Per accedir al túnel, primer necessitareu aconseguir una entrada participant en una altra activitat de la festa.

HORROR SCREEN: Durant la festa podreu gaudir de la projecció d’un
audiovisual de terror a la biblioteca.

Aprofitem per presentar els tres cartells finalistes:

Autora: Nina Caballero

Autor: Pol Silva

Autora: Berta Doltra

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *