Festa de graduació 4t d’ESO – Promoció 2015-2019

El passat divendres 7 de juny l’alumnat de 4t ESO de l’Institut Vidreres va celebrar la seva Festa de Graduació.

La festa, preparada pels alumnes, va començar a les 19,30 de la tarda amb una benvinguda i felicitació del director als familiars i alumnes. Llavors es va visionar un muntatge fotogràfic on es feia palès el pas del temps i el canvi dels alumnes en aquest període 2015 – 2019.

Seguidament els alumnes van fer un agraïment al professorat que els ha acompanyat en aquesta etapa però, en especial, a tutores i tutors que han tingut aquest darrer curs. Després que cada alumne rebés la seva banda, es fessin les fotos de record i es lliuressin diferents obsequis de reconeixement, va acabar la festa amb un esplèndid pica-pica per alumnes, familiars i professorat que va anar a càrrec de l’AMPA.