Algú t’espera, actues?

Aquest divendres 10 de juny de les 17h a les 21h al gimnàs de l’Escola Sant Iscle de Vidreres tindrà lloc una nova campanya de donació de sang.

Emmarcat dins el Projecte Saba de Servei Comunitari, el grup d’alumnes de 4t d’ESO del nostre institut des de la matèria de Física i Química-CAAP, guiats per la professora Marina Navarro i per la Meritxell Casacuberta (responsable de promoció de la campanya del Banc de Sang i Teixits de Girona), han participat primer en el disseny del logo i eslògan i després en la difusió dels pòsters i díptics pel centre del poble. Podeu consultar aquí els dissenys: Logos i eslògans Donació de Sang.

El póster de divulgació per a la campanya ha estat la fusió dels dos logos finalistes escollits pel propis alumnes. Les seves autores són: Hiba El Hassani, Alexandra Montserrat, Marta Cordomí, Nora Planiol i Joana Alonso.

La resta de companys i companyes del grup també van participar en el disseny d’altres logos i eslògans tots ells molt creatius i de gran qualitat.

Us felicitem per l’excel·lent tasca feta.

Com a representants del grup del Projecte Saba 5 alumnes: l’Hiba, l’Alexandra, la Marta, la Joana i la Dalia El Mourabiti demà col·laboraran voluntàriament amb el Banc de Sang fent tasques d’atenció al donant en els diferents punts del circuit de donació.