Un any més, alumnes de l’institut visiten la Fira del Coneixement de Berga

Un any més, l’alumnat de la branca científic-tecnològic de l’institut, no podiaIMG-20170406-WA0010 faltar a la cita amb el coneixement. Enguany es va celebrar el passat dijous dia 6 d’abril i, en aquesta sortida, vam gaudir d’allò més amb totes les propostes que se’ns  varen presentar. La Fira del Coneixement té la finalitat de donar a conèixer els projectes de recerca punters relacionats amb la ciència i la tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya i de diferents Centres d’investigació.

En aquesta edició, com en altres anys,  vam poder fer un passeig per la Serra de Queralt i després vam baixar a Berga.

quinesvistes

IMG-20170406-WA0003

Si voleu saber què vàrem aprendre en el nostre passeig, podeu fer un tastet amb aquest reportatge, realitzat per l’alumna del centre, Xènia López de 4t d’ESO. Des de l’institut no podem estar més contents amb la bona feina que ha fet!

I un cop a Berga  vàrem conèixer les activitats i  estands de la Fira del Coneixement. A continuació us mostrem algunes d’elles…

alumnatdavantpavelló

Vam al·lucinar amb la proposta del Grup de recerca en llamps i alta tensió (LRG) de la UPC : Caçadors de tempestes

També vam poder crear muntanyes, precipitacions i rius amb el Grup d’Enginyeria Geomàtica (EGEO) de la UPC.

I per acabar la jornada, vam visitar l’exposició  “Renewable Energy for the 21st Century” on vam poder copsar-hi, les fonts d’energia renovable del segle XXI i l`ús que se’n fan d’aquestes.

energiasolar

I moltes experiències més! Va ser un dia  fantàstic. Esperem poder repetir l’any vinent!

Àmbit de ciències de l’Institut de Vacarisses.