Horari d’atenció al públic

DE L’ 1 D’OCTUBRE AL 31 DE MAIG:

MATÍ  de 8:00h-14:00h de dilluns a divendres

DE L’1 DE JUNY AL 30 DE SETEMBRE (excepte vacances -tancat- i quan l’Institut estigui tancat):

MATÍ de 9h-13h de dilluns a divendres

La Secretaria de l’institut s’ocupa de tots els aspectes de la gestió administrativa del centre. Dirigiu-vos a la Secretaria tant per a efectuar els diferents tràmits administratius que desitgeu (preinscripció, matriculació, beques, etc) com per a obtenir informacions addicionals sobre terminis o documentació necessària per a les diferents gestions.

A més de presencialment, podeu també contactar amb la Secretaria per:

telèfon: 93 828 03 22

correu electrònic: secretariacentre@insvacarisses.cat

Durant el curs, els alumnes només seran atesos a l’hora del pati. Fora d’aquest horari hauran de portar autorització per part del professorat.