Instal·lacions

L’ edifici principal conté fins a 25 aules, entre espais genèrics (aules de grups tutoria per a matèries generals) i aules específiques (museu de les matemàtiques, laboratoris, taller de tecnologia, aula de música, de visual i plàstica, d’informàtica i dues sales de reunions). A totes les aules es disposa de canó de projecció, altaveus i pissarres i tot l’alumnat disposa d’un portàtil d’ús propi que facilita el centre.

A més, el centre conté espais dedicats als serveis escolars com la biblioteca, la cantina i els despatxos dels diversos departaments didàctics i de gestió. També reserva un espai per a la consergeria i altres serveis complementaris.

El gimnàs és un espai annex a l’edifici principal i està connectat per una passarel·la superior amb aquest. La passarel·la delimita el pati general del centre. Aquest gimnàs està dissenyat per convertir-se en una sala d’actes quan es requereix. El centre també disposa de dues pistes esportives amb els corresponents vestidors i lavabos, que s’utilitzen a l’hora del pati. La superfície total d’espais interiors construïts és de 4067,06 m2.