L’alumnat de cicle inicial participa en un taller de malbaratament alimentari

A Catalunya, el malbaratament alimentari està xifrat en unes 260.000 tones anuals. Això equival a 34,9 kg per habitant i any, un 7% de les adquisicions de menjar sòlid. Bona part d’aquests aliments es llencen a les llars, comerços i restaurants.

Per tal de revertir aquesta situació, des de l’institut, com a escola verda que som, hem volgut que el nostre alumnat de primer cicle participi en un taller sobre malbaratament alimentari. Aquest ha estat conduït per Som gent de Profit! durant els dies 9, 10 i 11 d’octubre.

El taller ha permès, mitjançant el joc, preparar un brou amb aliments que hi havia en una nevera i generar el debat entre l’alumnat de com podíem fer un bon tiberi fent una cuina d’aprofitament.

Pregunteu-los, com els va quedar el brou que van fer? Quin era el més bo?

Per un món més sostenible, per una escola amb empenta!