Festival Green Planet Barcelona, films per a un futur més sostenible.

Dilluns 7 maig es va donar el tret de sortida al Festival Green Planet Barcelona. De dilluns a divendres, en sessions matinals, nens i nenes de les escoles Font de l’Orpina i Pau Casals, així com l’alumnat de l’institut Vacarisses, han pogut gaudir de la tria de films que han estat fent els nostres ecodelegats i ecodelegades durant el curs.

La temàtica dels curtmetratges seleccionats tracta de  fomentar el respecte i la cura del medi ambient des de diferents vessants. S’ha pogut veure films d’animació, documentals, videoclips,… tots ells amb un únic missatge: som i serem responsables del que deixem als nostres en un futur!

A l’acte d’inauguració van ser-hi presents la regidora de medi ambient de l’ajuntament de Vacarisses,  Clara Fuster,  la directora de l’institut Vacarisses, Marga Vidal.

Per un món més sostenible, per una escola amb empenta!

Equip dinamitzador EV