Visita Jaume Fuster 23-24 1r BTX

L’institut Josep Serrat i Bonastre i la Biblioteca Jaume Fuster caminen de la mà en la recerca bibliogràfica.
L’alumnat de 1r de Batxillerat visita la Biblioteca per millorar la recerca bibliogràfica del seu Treball d’investigació.
 
Durant aquesta setmana els dos grups de 1r de Batxillerat han visitat… Llegeix més»

El mes de febrer, el mes de l’amor

Com és tradició, els Latin lovers de Llatí de 4t d’ESO han volgut celebrar el dia de Sant Valentí (14 de febrer) amb una sèrie de Llatinismes que tracten el tema de l’amor, representat pel déu Cupido (Eros) en la mitologia clàssica.
Havien de trobar cites… Llegeix més»

De marxa fent esport

Un any més els alumnes de 4t d’ESO han realitzat l’activitat “De marxa fent esport” al CEM Olímpics Vall d’Hebron. Han estat dues jornades molt intenses des del punt de vista del moviment i la pràctica esportiva; el grup A la va realitzar el dia… Llegeix més»

Carnaval 23-24

Divendres passat vam celebrar la festa de Carnaval amb molta vitalitat, música i entreteniment. Les disfresses dels alumnes van ser molt variades i cada grup classe va tenir els seus premiats de disfressa més original i disfressa més elaborada. Us deixem algunes imatges de la… Llegeix més»

Sortida a Cosmocaixa

El passat dimarts 30 de gener, els alumnes de 3r ESO van anar al Cosmocaixa a dur a terme uns tallers per tal d’experimentar i posar en pràctica les competències treballades a les classes de FITEC.
La visita va constar de dues parts. La primera part… Llegeix més»