Visita Jaume Fuster 23-24 1r BTX

L’institut Josep Serrat i Bonastre i la Biblioteca Jaume Fuster caminen de la mà en la recerca bibliogràfica.
L’alumnat de 1r de Batxillerat visita la Biblioteca per millorar la recerca bibliogràfica del seu Treball d’investigació.

Durant aquesta setmana els dos grups de 1r de Batxillerat han visitat la Biblioteca Jaume Fuster per aprofundir en la part bibliogràfica del seu Treball de Recerca. Amb l’objectiu de potenciar les seves habilitats en la recerca de documentació i promoure les seves competències personals per trobar, seleccionar i utilitzar eficaçment tota la informació disponible, els nostres estudiants han dedicat aquesta sessió a explorar -mitjançant tauletes- els extensos recursos bibliogràfics disponibles.

Amb la guia de la responsable de l’activitat, la bibliotecària Judit Pallàs, els alumnes han après a utilitzar les bases de dades i altres recursos en línia per trobar informació rellevant per als seus Treballs de Recerca.

La visita a la biblioteca no només ha estat una experiència educativa sinó també una oportunitat per fomentar la independència en l’aprenentatge. A més a més, enforteix els vincles entre escola i biblioteques com a punts de trobada col·laboratius per a enriquir coneixements i aprenentatges del nostre alumnat.