De marxa fent esport

Un any més els alumnes de 4t d’ESO han realitzat l’activitat “De marxa fent esport” al CEM Olímpics Vall d’Hebron. Han estat dues jornades molt intenses des del punt de vista del moviment i la pràctica esportiva; el grup A la va realitzar el dia 2 i el grup B el dia 9 de febrer.

Quina ha estat aquesta pràctica? En blocs de 45 minuts els alumnes han practicat body combat (una barreja de boxa i karate coreografiats al ritme d’una música), cicling (bicicleta estàtica), tonificació muscular amb petit material (manuelles) i Pilates amb relaxament final.

Quin era l’objectiu? Donar a conèixer noves activitats per omplir el temps de lleure d’una forma sana mitjançant l’activitat física.

Esperem que, a banda dels cruiximents que alguns van patir passades 24 hores, aquesta sortida hagi estat divertida i engrescadora per a tots els participants.

Com a professorat “incitador” i acompanyant, volem transmetre la nostra felicitació a tots els alumnes que van realitzar la pràctica, per la intensitat de treball demostrada, per la motivació i el bon comportament que va ser elogiat per la monitora que els va acompanyar durant les quatre hores. Seguiu així!!