Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat

Els dies 25 i 26 de gener va tenir lloc a la UPF la fase local de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat, la competició d’oratòria organitzada anualment per la Xarxa Vives. El nostre institut hi va poder participar amb un gran equip format pels alumnes Alba C., Ali C., Irene G., Julio J. i Aina T., que van saber fer un paper audaç i competent.

La pregunta dels debats de l’edició 2024 ha estat: És la Intel·ligència Artificial una amenaça per a la humanitat? La temàtica, doncs, ha estat de rabiosa actualitat, i ha estat molt oportú poder reflexionar al voltant d’aquesta qüestió. La competició ha estat igual d’intensa i emocionant que les edicions anteriors, i esperem tenir de nou un equip de joves oradors l’any que ve. Moltes gràcies a l’equip d’alumnes per la dedicació i per la bona feina feta!