Sortida a Cosmocaixa

El passat dimarts 30 de gener, els alumnes de 3r ESO van anar al Cosmocaixa a dur a terme uns tallers per tal d’experimentar i posar en pràctica les competències treballades a les classes de FITEC.

La visita va constar de dues parts. La primera part va ser un taller sobre electricitat, on els alumnes van experimentar de manera pràctica els continguts treballats a classe, veient els usos i aplicacions de l’electricitat. Va resultar un taller molt interessant i amè.

La segona part va consistir en la visita guiada a la sala de la matèria i a l’exposició temporal dels dinosaures. Els nois i noies van conèixer curiositats ben singulars en les dues sales.