Viatge a Praga (2n BTX)

Dia 1

Avui l’alumnat de segon de Batxillerat ens hem llevat ben d’hora, ben d’hora per descobrir una nova ciutat. Emocionats i nerviosos pel primer viatge en avió d’alguns, hem arribat a Praga cap a les 10 del matí i hem començat l’aventura.

Avui ha estat un dia tranquil de passeig pel centre. Estem rebentats. Ara, sopar i dormir… o no!

Dia 2

Ahoj des de Praga!

Avui hem tingut un dia intens. La Petra, la nostra guia local, ens ha ensenyat les paraules més importants del txec i quatre pinzellades d’història mentre fèiem un recorregut panoràmic molt bonic amb autocar. Després hem conegut el barri jueu.

Al migdia alguns s’han decidit a provar la gastronomia autòctona i hem fet un creuer pel riu Moldava.

Un dia complet!

Últim dia

Això s’acaba, famílies! Una mica a les últimes després de tant caminar i dormir més aviat poc, visitem el complex del castell de Praga: descobrim la catedral, el castell, l’església romànica, els patis, el carreró d’or…

Després de fer les últimes compres, ens acomiadem amb pena de la ciutat.

Esperem que aquest viatge hagi transformat els nostres alumnes, com viatjar va transformar la nina de Kafka.
Ens ha agradat molt acompanyar-los!