Ús de l’espai de la biblioteca

Hola a tothom,

Recordar que:

.Retornar els llibres en préstec quan els hagis llegit. El préstec finalitza el 22 de juny de cada curs escolar. Si algú perd un llibre l’haurà de comprar nou.

.La biblioteca és un espai per a treballar: preparar un examen, realitzar deures, llegir un llibre, fer una consulta, realitzar un préstec.

.Porta el teu material per a treballar: estoig, cola, estisores. No demanis res al bibliotecari.

.No es pot entrar a la biblioteca sense res a fer. Per tant, no es pot entrar a passejar, a parlar, a mirar qui hi ha, a dissimular, a córrer pel seu interior, escapar-se per les finestres, a llençar papers o gometes, perquè fa fred al pati…

.S’hi pot realitzar alguna activitat: per exemple, escacs; aprendre a jugar a algun joc de taula, entre d’altres.

.Cal estar-hi en silenci.

.Cuidem tot el que hi ha al seu interior: les exposicions, els rètols decoratius, els llibres, les taules, les cadires, els jocs d’escacs.

.No posem les mans als vidres!!! Hi ha molta feina a netejar-los.

.Acompanyeu la porta en entrar i sortir. La van reparar fa poc!!

.No es pot emprar el mòbil si no és per a realitzar algun treball escolar. Recordar que estan prohibits al centre.

.En marxar, cal deixar les cadires endavant i al seu lloc.

.No es pot menjar al seu interior, atès que, embrutem l’espai i taquem els llibres.

.Si agafeu un llibre, deixeu-lo al seu lloc exacte o pregunteu al mantenidor de la biblioteca a on va, sinó no el trobarem!!! Estan tots els llibres ordenats alfabèticament i costa molt fer-ho.

.No es pot estar al passadís d’accés al lavabo de la biblioteca. Només és un espai de pas.

.Fem un bon ús del lavabo de la biblioteca i pati: entreu-hi d’un en un. Estireu la corda (o s’acumularan males olors), renteu-vos les mans, no llenceu papers, no ratlleu les portes amb retoladors. Tothom agrairà trobar-lo net i en bon estat. Com el de la vostra llar.

N.B. Si feu tot això, tindrem una biblioteca de qualitat. Depèn de vosaltres. Voleu una biblioteca de categoria? Doncs CUIDEM-LA!!! Respecteu i tracteu la biblioteca com si fos casa vostra. Moltes gràcies!!!!!

(Crèdit fotogràfic: JMCO)