REUNIONS D’INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,
Em plau convocar als pares i mares de l’alumnat de batxillerat a la reunió del proper dimarts 20 de setembre i als de l’alumnat de l’ESO dimarts 27 de setembre, en ambdós casos a les 18.30 hores per parlar d’aspectes de funcionament general i de grup.  Cada reunió serà conduïda pel tutor/a a la seva aula. La tutora d’aula d’acollida atendrà als seus alumnes.
Un cop acabin les reunions de batxillerat es farà una reunió conjunta per informar d’aspectes importants del viatge a Londres i atendre els dubtes de les famílies. És per aquest motiu que el coordinador del viatge ens ha demanat avançar la data prevista a la planificació general.
Totes les reunions seran únicament en format presencial.

Considerem que per tal de fomentar la col•laboració família – institut és molt important mantenir aquest contacte per la qual cosa us animem a assistir-hi.
És una oportunitat per compartir els dubtes i neguits d’inici de curs i és per això que hem programat la reunió el més aviat possible. Si no podeu assistir preguem informeu al tutor/a.
A la reunió us informarem del dia i hora que els tutors i tutores disposen per a atendre-us.
Recordem:

• 20 setembre – Batxillerat – 18.30 hores – Aules de l’Edifici modular al carrer Montllobé.
  • 27 setembre – ESO – 18.30 hores – 1r a 3r ESO Aules edifici principal a la Plaça Escoles. 4t ESO Aules edifici modular al carrer Montllobé

Ben cordialment,
    Direcció