PRIMERA SORTIDA

S’ha obert el termini per apuntar-se a les sortides d’aquest curs. Volem recordar la importància de realitzar aquestes activitats que, encara que siguin fora del centre, també són molt importants per l’educació dels nostres alumnes.

El proper dia 18 d’octubre ja tenim la primera sortida fora del centre amb els alumnes i no pocem vadar.

1r ESO: Visitaran la muntanya de sal de Cardona i realitzaran un taller de minerals.

2n ESO: Travessa de la Via Verda “Horta de Sant Joan – Xerta”.

3r ESO: Visitaran la fàbrica Trepat de Tàrrega i parcticaran l’esport del golf a Raïmat.

4t ESO: Realitzaran una visita literaria al Cau Ferrat de Sitges i la Fundació Stampfli de Sitges.

Us hi esperem!