Memòria del curs 2021-2022 i bon estiu!!

Aquest curs ha estat intens, de molt treball i diverses activitats, algunes agosarades i que han funcionat, d’altres amb menys sort perquè la gent no s’hi ha implicat, però estem contents, hem fet una bona feina! També hem aconseguit 4 segells de reconeixement per activitats que hem fet: 3 de bones pràctiques (Bibliopati, Escac i mat, Escriptors/es Qr i un sobre “Reinicia’t”. Ara toca donar una ullada a tot allò que hem fet.

Ah, sí, i els que encara teniu llibres d’aquest curs, recordeu que els heu de retornar, el darrer dia és el 30 de juny, i que si perdeu un llibre l’haureu de comprar nou. Moltes gràcies, llegiu força, perquè la lectura us farà millors i molt bon estiu!

Activitats que hem fet aquest curs:

.Vàrem finalitzar de catalogar les novetats arribades del Departament de Llengües a les acaballes del curs anterior

.Posada en marxar del Bibliopati cada quinze dies.

.Motivació lectora mitjançant la pàgina web.

.El joc dels enigmes.

.Creació d’un equip d’escacs arran dels jugadors/es que venen al pati.

.Competició d’un torneig d’escacs en línia a nivell de Catalunya.

.Organització del 2n Biblioescacs.

.Realització de guies de lectura.

.Muntatge dels escacs gegants al pati un cop per setmana per la primavera.

.Exposicions sobre: Halloween, Nadal, Dona de ciencia, Dia de la Dona, sobre les llengües maternes, Sant Jordi, Dibuixos sobre Josep Romia, escriptors/es Qr, punts de llibre de l’alumnat de Literatura catalana, lectura oberta dels relats participants al premi literari del centre.

.Jocs de taula per Nadal.

.Visites guiades a la biblioteca de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.

.Jornada de Portes Obertes a la biblioteca.

.Coordinació amb la Biblioteca de Seròs. (Inici)

.Realització de dos castells de cartró decoratius i per a despertar la imaginació.

.Organització del 2n BibliosantJordi.

.Muntatge de dos recitals poètics virtuals.

.Crear un petit grup d’alumnat col·laborador de la revista del centre.

.Obtenció de tres segells de “Bones pràctiques” i un de “Per una biblioteca activa”.

.Millores decoratives a la biblioteca gràcies a l’alumnat i professorat del SIEI.

.Hemeroteca digital per a les revistes del centre.

.Servei de préstec exprés i de retorn des dels mòduls.

.Difusió de les novetats de la biblioteca a través del Nodes del centre.

.Més implicació de la comissió de biblioteca. (A MILLORAR)

.Millorar la col·laboració del professorat en ser jurat dels premis literaris del centre. (A MILLORAR).

(Imatge extreta de: Surt de casa)