Comencen les classes!

Benvolgudes famílies

Estrenem nou aulari per l’alumnat de 4t. Aquest cap de setmana arribaran les taules, cadires, pissarres i projectors. Esperem completar l’adequació dels espais el proper dilluns i fer la neteja i desinfecció per tal de començar el curs amb totes les garanties. Per tant, us esperem el proper dimarts 15 de setembre al pati de l’institut.

La resta de cursos podrem començar amb tota la normalitat el proper dia 14 a les 8.30.

Què cal saber?:

·         El horaris de les parades del transport els trobareu en un missatge anterior

·         Tot l’alumnat de l’ESO comença a les 8.30 hores esperant amb la mascareta posada i guardant les distàncies al pati de l’institut. El de batxillerat comença al pati de l’edifici modular.

·         Les dues primeres hores es farà tutoria per donar instruccions de curs i respondre dubtes

·         Cal portar 2 mascaretes (una de recanvi), i l’aigua i el menjar que necessiteu per la jornada.

·         Cal que porteu l’ordinador. Dedicarem el 1r dia a revisar llibres digitals, contrasenyes i a simular classes telemàtiques per preparar el possible confinament

·         Recordeu que per facilitar la comunicació és molt important que disposem de correu de l’alumnat, de les famílies i el telèfon de les famílies

·         No cal que porteu cap llibre, però sí la llibreta de notes i bolígraf.

Declaració jurada

·         Si ho podeu fer, imprimiu la declaració jurada adjunta i porteu-la emplenada i signada el primer dia. Si no podeu, l’alumnat us portarà una còpia a casa que caldrà que retorni el segon dia de classe

Telèfon mòbil

·         L’alumnat d’ESO té prohibit portar telèfon mòbil a l’institut. L’alumnat pot disposar dels telèfons del centre per les comunicacions importants. Sols cal que ho demani al professor i vagi a consergeria a disposar del servei. Si es precisa per alguna tasca lectiva, el professor avisarà amb

·         L’alumnat de Batxillerat té prohibit tenir el mòbil en lloc visible dins l’espai del centre (patis i edificis de la zona principal i modular) a no ser que es requereixi per alguna activitat lectiva per demanda del professor.

Agenda

·         No podrem repartir l’agenda fins a final de setmana. Adjuntem aquí les pàgines personalitzades on trobareu la informació més rellevant de funcionament de curs com el calendari anual. Els dies festius del centre seran:

o    Festius de lliure disposició: 07/12/20, 19/02/21, 07/05/21

o    Festa local: 09/04/21

Si heu tingut algun problema amb els llibres, les llicències o la matrícula, no cal que feu res ara. Caldrà que l’alumnat informi al tutor durant la primera tutoria.

Si teniu qualsevol dubte ens podeu telefonar. Estem al centre avui i demà de 9.00 a 14.00.

A817 declaracio responsable menors

Agenda INS SERÒS 2021