Benvinguts!

A partir del dia 1 de setembre tot el professorat i personal d’administració i serveis estarem a l’institut, els dies lectius fins el dia 7 entre les 9 i les 14 hores, i a partir del dia 7, en horari de classes. No dubteu venir o telefonar si teniu qualsevol dubte o us cal presentar o demanar algun document.

En un eBando anterior trobareu el calendari de tot el curs i els horaris de les proves de suficiència de 1r de batxillerat.

Les classes comencen el dia 7 de setembre a les 8.30. L’horari és l’habitual, des del primer dia de classe. De 8.30 a 15.00, en franges de 2 hores separades per dos esbarjos de 15 minuts. Adjuntem aquí l’horari de les parades del transport escolar que ens ha enviat el Consell Comarcal del Segrià. Recordem que el dia 8 de setembre és festiu a Seròs.

El 1r dia de curs NO cal portar cap llibre a classe. Únicament el bloc de notes, bolígraf i el notebook u ordinador portàtil si ja en teniu. El departament encara no ens ha lliurat els ordinadors de l’alumnat de 1r d’ESO. Tan aviat com els tinguem farem el repartiment.

L’alumnat de 1r a 3r d’ESO ha d’entrar al pati de l’institut i esperar-se en fila, al lloc assignat al grup respectiu.

L’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat ha d’anar a l’edifici modular i entrar a l’aula respectiva (l’alumnat de batxillerat per la porta principal i el de 4t d’ESO per la porta del mig).

Recordeu portar alguna cosa per menjar els dos esbarjos. Tot i que l’aigua de l’institut és potable, recomanem portar la de casa.

No és pot portar telèfon mòbil al centre, amb excepció de l’alumnat de batxillerat que no el poden treure dins dels edificis. L’alumnat té a la seva disposició l’ús gratuït d’una línia de telèfon fix, que pot demanar a consergeria sempre que ho necessiti.

Com a novetat, aquest curs, l’acollida de l’alumnat de 1r d’ESO, es farà de forma gradual i no concentrada el primer dia de classe com s’havia anat fent fins ara. Al llarg de la primera setmana, el professorat impartirà instruccions sobre les normes de funcionament a les classes, sortides, esbarjos etc. i les metodologies de treball de les diferents matèries.

Aprofitem l’avinentesa per donar-vos la benvinguda i desitjar un molt bon curs escolar.

Direcció