PARTICIPEM AL PICALLETRES!

Els alumnes de tercer vam estar els mesos de gener i febrer preparant-nos pel concurs del Picalletres, que s’emetrà a Lleida TV durant el mes de juny.

Seròs, 27 febrer de 2023

El dimecres 22 de febrer, la Jana Tost, la Mariona Pena i el Pere Latorre de 3B vam anar acompanyats de 25 alumnes al teatre de l’Escorxador a concursar al programa del Picalletres. Prèviament havíem estat practicant; concretament, havíem estat competint entre classes per fer una tria dels millors.

Ens vam enfrontar davant 3 noies de l’institut Ronda de Lleida. Quan vam arribar ens van ficar els micròfons, l’etiqueta amb el nom i ens van explicar les normes i el funcionament. Mentrestant els acompanyants van seure en unes graderies davant del plató. Ens va semblar tot molt professional i molt ben preparat. El plató ens va sorprendre ja que és una gran habitació negra, plena de càmeres i amb el fons que es veu als programes; tot i així, molt acollidora. Els productors i la gent que hi treballa et fa sentir com a casa.

Al principi estàvem nerviosos i una vegada ens van explicar tot el funcionament i proves ens vam relaxar en veure que la dificultat no era tan elevada. Destaquem, sobretot, el tracte dels encarregats de producció, ens va fer sentir molt més segurs.

Les sensacions van ser bones i entre els dos instituts va haver-hi felicitacions i respecte, també vam rebre molta ajuda dels companys que venien amb nosaltres.

Ens ho vam passar molt bé concursant, ja que és com un joc. Estem ansiosos per veure’ns participar en la retransmissió del programa. Animem els companys/es dels pròxims cursos a participar-hi.

Jana, Mariona i Pere