Escalart

Aquest dimecres els peixos es van enfilar per les escales del carrer de la Penitència, al costat del col·legi Sant Josep. És el projecte Escalart, que forma part del “Espais que parlen” d’Aleph. En aquest cas la intervenció s’ha fer coordinadament entre el departament… Llegeix més»

Eleccions al consell escolar

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
A partir del 5 de novembre comença el procés de selecció dels nous membres del consell escolar convocat pel Departament d’Ensenyament.
En el nostre centre s’han  de renovar del, consell escolar, 3 professors, 2 pares i 1 alumne.
A continuació trobareu la circular que… Llegeix més»

Xerrada sobre tributs

Dijous passat, 25 d’octubre, els alumnes d’Economia de l’empresa de 1r i 2n de batxillerat del nostre centre van poder gaudir de la xerrada que va portar a terme el coordinador i tècnic fiscal, Ricard Tetas.

En la seva interessant intervenció va fer èmfasi dels diferents impostos que regeixen en el nostre país, la destinació, distribució i la seva finalitat.

L’explicació didàctica, plena de reflexions, va resultar molt profitosa i enriquidora pels alumnes i els ha permès d’aprofundir i entendre la fiscalitat vigent.

Agraïm al Sr. Ricard Tetas la seva atenció i col·laboració.

Moltes gràcies.