Sortida 2n ESO al Castell de Montsoriu i el Monestir de Sant Feliu de Guíxols

El dilluns 12 i el dimecres 14 de desembre els alumnes de 2n d’ESO varen visitar el Monestir de Sant Feliu de Guíxols i el castell de Montsoriu.

El dilluns els alumnes es varen desplaçar fins al monestir de Sant Feliu de Guíxols, on varem aprendre com vivia un monjo de l’orde de Sant Benet durant l’època medieval.

El dimecres tots junts varem pujar fins a Arbúcies on desprès de veure com anaven vestits, que menjaven o com es relacionaven els homes al segle XIV, varem anar a visitar el castell de Montsoriu on ens varen explicar com era la vida en un castell gòtic al segle XIV i com s’ho feien els seus habitants per defensar-se dels seus atacants.