Sortida de 1r ESO del projecte planters a Salt.

Dimecres 5 de desembre tot l’alumnat de 1r d’ESO va desplaçar-se fins a Salt amb un programa apretat d’activitats.
En primer lloc, mig grup visitava el Museu de l’aigua mentre l’altre feia una passejada fins el Pla dels socs. Després es van intercanviar per posteriorment anar plegats al teatre de Salt. Allà vam veure l’assaig general de l’obra que l’institut Salvador Espriu presentarà al Festival Temporada Alta com a projecte final dels Planters de dansa, el mateix programa de dansa que actualment inicïen els nostres alumnes de 1r de l’ESO. Com sempre, tots es van quedar amb ganes de repetir.