Concurs de teatre en francès

Els alumnes de francès de 1r de batxillerat van fer una sortida ben especial del 20 al 24 de març. Van passar aquests cinc dies a la ciutat d’Osca, en el marc del XXè festival internacional de teatre en francès organitzat per una associació de… Llegeix més»

Trobada KINS de korfball

Com cada any, dimecres 27 de  març va haver la Trobada de korfball ( KINS ) a Platja d’Aro. Al llarg del matí, es van enfrontar equips del Baix Empordà. En la categoria infantil vam quedar segons. El nostre centre ha classificat a dos equips… Llegeix més»

Taula de joves 2019

Dues alumnes de l’Institut, l’Aida Andreu i la Laia Quintana, varen participar en una taula de joves que es va organitzar des del Punt Jove, conjuntament amb el SIAD i amb el pla Educatiu d’ Entorn. La trobada  que duia com a nom : Trobada… Llegeix més»

Viatge 2n Batxillerat a Budapest

Entre el 12 i el 15 de març els alumnes de segon de batxillerat acompanyats de 3 professors del centre varen anar de viatge cultural a Budapest. Varen ser uns dies molt intensos on varem conèixer els edificis més emblemàtics i la història d’aquesta fantàstica… Llegeix més»

Dia de la Pau

No hi ha camí per a la pau, la pau és el camí” Mahatma Gandi.
“La pau no és únicament l’absència de guerra o violència, sinó l’enfortiment d’aspectes positius que la identifiquen, com són l’armonia, la cohesió, la col·laboració, i la integració” Johan Galtung.
Des… Llegeix més»