Creativa’t 2020

Un any més, els alumnes de 2n  del batxillerat artístic ja tenen preparada la inauguració de l’exposició d’un artista local amb col·laboració amb l’ajuntament. Enguany han comissariat el treball del fotògraf Jordi Gallego. Podreu gaudir de l’exposició del 14 de febrer fins al 15 de… Llegeix més»

Sortida a Hostalric

El passat divendres 13 de desembre els alumnes de 3r d’ESO vàrem visitar la Fortalesa d’Hostalric. Hi descobrírem com una fortalesa moderna era capaç d’afrontar un atac amb canons. També aprofitàrem per fer una gimcana matemàtica que va posar a prova el nostre enginy.

Una anècdota:… Llegeix més»

Premis a l’excel·lència de les PAU

Aquest curs 2018/19 l’alumne Xavier Gay de 2n de batxillerat ha obtingut un excel·lent de nota a la fase general de la selectivitat. En reconeixement al seu esforç i dedicació,  l’honorable president de la Generalitat de Catalunya els ha atorgat un premi que els distingeix… Llegeix més»

Vaga estudiantil. 27 de setembre del 2019.

Benvolgudes famílies,
Aquest DIVENDRES dia 27 de setembre hi ha convocada una vaga d’estudiants en el marc de les movilitzacions per l’emergència climàtica.
Els representants de l’alumnat de l’Institut  al consell escolar han fet arribar a direcció el desig dels alumnes de participar en aquesta convocatòria.
Davant d’això… Llegeix més»

MATRICULA BATXILLERAT

Documentació matricula 1r Batxillerat

Període de matriculació del 9 al 15 de juliol