Escalart

Aquest dimecres els peixos es van enfilar per les escales del carrer de la Penitència, al costat del col·legi Sant Josep. És el projecte Escalart, que forma part del “Espais que parlen” d’Aleph. En aquest cas la intervenció s’ha fer coordinadament entre el departament de Expressió Plàstica de l’institut Sant Elm i l’associació Aleph.

Cada graó de l’escala porta  part del dibuix dissenyat per l’alumnat de batxillerat artístic de Sant Elm i forma un tot coherent vist en la perspectiva de l’escala. A la intervenció hi han participat 14 alumnes del 2on curs i  artistes del col·lectiu cultural amb la col·laboració de l’ajuntament de la ciutat.

A partir de les 10.30 va començar l’activitat que dona  un altre aire a la realitat, transportant alè de mar al carrer i a aquestes escales tant trepitjades des de fa dècades per escolars de la ciutat.