21 N. Commemoració del dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones.

El 21 de novembre per commemorar el dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, el grup de coeducació del centre va preparar una sèrie de tallers per tota la ESO i el BATX. A més a més els nostres alumnes del Batxillerat artístic varen fer una “performance” davant de l’ajuntament del poble. L’objectiu era conscienciar als nostres alumnes de la importància d’eliminar aquesta xacra de la societat.