Xerrada sobre tributs

Dijous passat, 25 d’octubre, els alumnes d’Economia de l’empresa de 1r i 2n de batxillerat del nostre centre van poder gaudir de la xerrada que va portar a terme el coordinador i tècnic fiscal, Ricard Tetas.

En la seva interessant intervenció va fer èmfasi dels diferents impostos que regeixen en el nostre país, la destinació, distribució i la seva finalitat.

L’explicació didàctica, plena de reflexions, va resultar molt profitosa i enriquidora pels alumnes i els ha permès d’aprofundir i entendre la fiscalitat vigent.

Agraïm al Sr. Ricard Tetas la seva atenció i col·laboració.

Moltes gràcies.