Sortida de 2n de Batxillerat a l’exposició Parèntesi

El passat dijous 26 de setembre l’alumnat de 2n de batxillerat de l’Institut Santa Eulàlia va visitar l’exposició Parèntesi, comissariada per l’exalumne Dani Sáez i per Cintia Alonso, ella mateixa es va encarregar de guiar aquesta visita. Van tenir l’oportunitat de veure documents de tota mena que permeten copsar la vida de la ciutat de l’Hospitalet durant la guerra civil i la immediata postguerra. A més, van realitzar un taller amb documents de l’arxiu sobre la guerra civil. Teniu oportunitat de visitar aquesta exposició temporal fins al dia 3 de novembre de 2019 a l’edifici Casa Espanya, la seu degana del Museu d’Història de l’Hospitalet. No us la perdeu!