VII Setmana de la Ciència de l’institut Santa Eulàlia

Ha començat la 7a Setmana de la Ciència del Copem.

Des de principi de curs la comissió STEM ha estat preparant algunes activitats i concursos per a la Setmana de la Ciència. El primer ha estat el Concurs de Cartells de la Setmana de la Ciència, la guanyadora del qual és Adela Felipe 4t C d’ESO, agraïm molt la col·laboració de la Hanna Dalda i Celia Sepo del departament de Expressió artística per organitzar aquesta activitat.

La resta d’activitats de la Setmana de la Ciència són:

• Del 13 al 24 de novembre el Concurs 7Ciències. És una sèrie de preguntes que plantegem a l’alumnat i que podran anar responent a l’urna de l’entrada de l’institut.
  • VII Concurs de Fotografia Científica. Hi pot participar qualsevol membre de la comunitat educativa.
  • Ja fa uns dies que estem gaudint de l’exposició de Cèl·lules i Teixits humans de 4t i 3r d’ESO, respectivament. Algunes són espectaculars, així que passeu pel passadís dels laboratoris si us ve de gust veure-les.
  • De la mateixa manera, podreu veure l’exposició de Fotografia Matemàtica al passadís de la primera planta a partir de dijous 16 de novembre.
  • El 14 de novembre xerrada a l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Barcelona (CSIC) sobre el Desenvolupament d’una teràpia cel·lular: del laboratori a l’hospital, a càrrec de la Dra. Anna Serrano. Hi assistirà l’alumnat de Biologia i Reptes Científics de Biologia i Geologia de 1r de batxillerat.
  • El 22 de novembre d’11:00 a 12:30 xerrada “Grans dones precursores de les TIC: les tecnologies que portem a la butxaca” a càrrec de Margarida Espona Donés pels dos grups de 1r de batxillerat.
  • El 29 de novembre els alumnes de 1r i 2n de batxillerat van a la UB per participar a la xerrada-taller Ahora me vas: trucos (matemáticos) para revelar qué hay dentro de nuestro cuerpo, a càrrec de la Dra. Maria de los Ángeles García Ferrero.
  • Activitats variades a l’aula de Biologia i Geologia, Física i Química i Tecnologia.

Esperem gaudir molt d’aquesta setmana.

Visca la Ciència!

Comissió STEM