Sortida a la Facultat de Química de la UB

El passat divendres 18 vam assistir a uns tallers organitzats per la Facultat de Química de la UB. Hi vam anar tots els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat que cursen la matèria de Química per tal de fer una petita aproximció al món universitari que ja tenen molt a prop. Els alumnes van poder treballar en els laboratoris de la Universitat realitzant unes pràctiques especialment preparades per a ells dins el programa FEM QUÍMICA. Va ser un matí molt ben aprofitat, aquí teniu una mostra de fotos de les experiències que vam fer.