Punts de llibre per la solidaritat

Durant la setmana anterior a Sant Jordi, els alumnes de 1r i 2n d’ESO van estar treballant en el projecte “Punts de llibre per la solidaritat” des de les tutories, organitzat per l’ONG Save the Children. Van decorar uns punts de llibre per a poder vendre’ls a les famílies i a la comunitat educativa. Per la Diada van recollir 1.000,00 euros. Tot un repte!!!!

Els diners aconseguits han anat destinats als programes educatius i de protecció dels nens i nenes refugiats rohingya. Fa 4 anys, aquesta població va ser expulsada del seu territori, Myanmar (Birmània), de forma tràgica. 600.000 nens rohingya, junt amb les seves famílies, viuen en un camp de refugiats de Bangladesh i depenen única i exclusivament dels ajuts de les organitzacions humanitàries.

Des de l’institut aplaudim la dedicació i entrega dels nostres alumnes cap els nens rohingya; agraïm a les famílies que han participat amb les seves donacions i a tot el professorat i PAS que també hi han contribuït.

L’ONG ha entregat un diploma a cada alumne com agraïment per la feina.

Moltes gràcies a tothom per la vostra solidaritat!!!!