Proves Cangur 2018-19

Aquest dijous dia 21 de març, i com ja portem anys fent, una part dels nostres alumnes ha realitzat les proves cangur. Els alumnes voluntaris de primer, segon i tercer de l’Eso les han fet, en dos torns, al nostre propi centre, mentre que alumnes de quart i batxillerat s’han desplaçat fins a la universitat on s’han trobat amb alumnes d’altres centres de tota Barcelona i rodalies.

Les proves Cangur tenen una llarga tradició a Catalunya i arreu d’Europa. Es tracta d’una prova tipus test, on a cada pregunta s’ha de triar entre cinc possibles respostes. Els exercicis són d’aquells que fan pensar, dibuixar i deixar-se les neurones. D’aquells que, quan trobes la solució, et sents tant i tant bé. I des de fa molts anys, les impressions dels alumnes sempre han estat positives i n’hi ha molts que repeteixen any rere any.

Agraïm la participació de tots els alumnes que avui han vingut a fer-les. Aquest curs hem sigut molts més que l’any passat, de fet entre els tres primers cursos hem superat els 60 alumnes interessats. Us animem per fer crèixer aquest nombre en futures edicions!

Recordem als participants que les respostes a les preguntes estaran aviat penjades a la web (www.cangur.org) i que els resultats de les proves els publicarem tan aviat ens ho facin saber.

A continuació, algunes fotos de la jornada d’aquest curs 2018-19: