PROJECTE SIEI: DINAMITZACIÓ DE JOCS

Fa uns quants cursos alumnes de la SIEI van construir jocs tradicionals amb fusta i materials de reciclatge com bitlles, tangram, tres en ratlla, tragaboles…. La finalitat del projecte era dinamitzar-los amb infants d´escoles de primària del barri de Santa Eulàlia.

Aquest tercer trimestre l´alumnat de la SIEI ha estat algunes escoles del barri. És una experiència molt enriquidora per als nostres alumnes perquè tornen a les seves escoles i es retrobem amb les seves mestres. A més d´una oportunitat de descoberta d´habilitats, nous interessos i d´autoconeixement. Els felicitem perquè ho han fet molt bé!!