Portes obertes ESO (sessions del 2 i 3 març del 2022)

En aquest article, ens agradaria donar les gràcies a totes les famílies que vàreu assistir a alguna de les tres sessions de portes obertes de l’ESO del nostre Institut Santa Eulàlia/COPEM!!

També ens agradaria donar les gràcies als nostres alumnes (Marcel Vilarrubí, Meritxell Seijas, Emma Murillo, Miriam Sanmartí i Iris Morgado) i ex-alumnes (Jaume Batllori i Huilin Ni) per donar a conèixer la vostra experiència al centre!!

Moltes gràcies al grup ELA-ELA teatre i també a tot el professorat que d’una manera o d’altra també ha contribuït en aquestes portes obertes que les hem pogut tornar a fer una altra vegada de forma presencial…però sobretot, moltes gràcies a les més de 200 persones que ens heu vingut a conèixer i que ens heu mostrat el vostre interès en què els vostres fills i filles puguin continuar els seus estudis en el nostre centre.

Esperem tornar-vos a veure’s l’any vinent i continuar coneixent-vos, aquesta vegada amb els vostres fills i filles com a estudiants del COPEM!!

Aquí podeu veure una petita mostra d’alguns moments d’alguna de les tres jornades que es van organitzar.