Participem en una conversa sobre nous sistemes biològics a l’IBEC

Tanquem curs de Biologia de Batxillerat amb una matinal de ciència ciutadana a càrrec de @ibecbarcelona participem al Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB) a la conversa Enginyeria de la vida, dissenyant els nostres futurs i parlem sobre organòids i nous sistemes biològics, un camp en ràpida evolució i amb grans implicacions bioètiques.

Fent-nos preguntes a partir de les exposicions de la Núria Montserrat o la Maria Bernabeu, debatent amb alumnat de @ins4cantons  i @escolapiasarria  anem reflexionant sobre què vol dir vida i les potencialitats i implicacions dels nous sistemes biològics. En grups de treball mixtos analitzem diversos escenaris sobre les aplicacions i implicacions bioètiques i socials.