Participem a la cloenda del curs de LH Escoles Sostenibles

El passat 27 de maig, juntament amb vora 400 alumnes altres escoles i instituts de L’Hospitalet, vam participar en els actes de cloenda del curs de la xarxa d’escoles sostenibles LHES. Al llarg del matí van desenvolupar-s’hi tallers mediambientals a càrrec d’entitats i institucions i altres dissenyats i dinamitzats per centres de la xarxa. En paral·lel va tindre lloc  un Espai d’Intercanvi d’Experiències en el qual representants de l’alumnat de cada centre vam compartir projectes duts a terme al llarg del curs.

En concret l’alumnat de les alternatives de 3r i 4t d’ESO Sostenibilitat i participació, implica’t i Centres, ciutats i sostenibilitat va dinamitzar el taller Detectem vulnerabilitats oferint un tastet d’un recurs que ara podran aplicar alumnes del Mercè Rodoreda, La Marina, Joaquim Ruyra i Ca’n Vilumara als seus centres.

Ens veiem l’any vinent…