Participa als concursos de Sant Jordi de l’insti

S’apropa el dia 23 d’abril i us animem a tots els alumnes i les alumnes del nostre centre, ja sigui d’eso com batxillerat, a participar en algun dels diferents concursos de Sant Jordi. Enguany en tenim de tot tipus i colors, i hi haurà premi pels millors.

Teniu concursos de producció literària en català, castellà o anglès. Qui escriurà el text més original? També podeu escriure un relat més històric i participar al concurs que proposa el departament de socials. Des de ciències, us animen a escriure els seus famosos microrelats científics i des de visual i plàstica us animen a treure fora tota la vostra creativitat en la creació d’un punt de llibre o d’un cartell per l’obra de teatre del nostre grup de teatre Ela-Ela. I des de matemàtiques, us conviden a tenir els ulls ben oberts, ja que en qualsevol moment podeu fer una foto a alguna cosa que us cridi l’atenció i ja tindreu una perfecta foto matemàtica per concursar.

Podeu consultar les bases dels diferents concursos aquí.

Estem convençuts que entre tots podrem fer un gran Sant Jordi. Frisem per poder veure els vostres treballs.