Parlem de lectures

En una de les activitats compartides entre les escoles de primària i el nostre centre, us volem mostrar i fer cinc cèntims de l’activitat “Parlem de lectures”

Aquest servei comunitari consistia en anar a les escoles Milagros Consarnau i Bernat d’Esclot i preparar unes lectures amb el fi de
que al final cada nen de tercer de primària pogués fer una exposició oral explicant quin llibre li havia agradat més, quin era el seu
personatge preferit, etc.
En acabar aquesta exposició vam convidar a les classes de tercer per a que vinguessin al nostre institut i vam fer una festa entre tots.
A la festa, un company va preparar un vídeo molt maco en el que es recollien totes les fotos que s’han anat fent, després uns altres dos
companys van fer un ball i va quedar molt bonic.
Després de tot això els nens ens van donar unes postals que havien fet ells mateixos, ja que als nens els va agradar molt aquesta activitat.
Per finalitzar la festa vam sortir tots al pati i vam fer un pica pica amb els nens, vam jugar tots junts.

Una bona manera de poder veure com va anar és que obriu aquest powerpoint. Val la pena (una imatge val més que mil paraules)